Kartki Urodzinowe

                           Hejka
09.września były moje Urodziny ,dostałam wiele kartek, dzięki Mamie , która na swoim blogu zorganizowała dla mnie akcję Urodzinową.
Każdej osobie z osobna dziękuje!!!
Kartek dostałam 34 oto one :

                                        (Zapraszam na mojego instagrama "xelizia29" )


                                               Od p.Kingi 



                                         Od p. Natalii 

                                             

                                                           Od p.Annetty 
   

                   Od p. Agnieszki



                                            Od p.Weroniki 


                                      Od p.Marzeny



Od p. Małgosi




                                      Od p. Justyny



                                                          Od p. Basi 



                                                         Od p.Renaty



                                                      Od p. Agnieszki




                                                      Od p. Joanny



                                                Od p. Marysi



                                              Od p.Eryki



                                                Od p. Lidki




                                       Od p.Moniki




                                        Od p.Aliny




                                                Od p. Izy


                                                                     Od p. Eli 
                                                                               

                                            Od p. Izy



                                         Od p.Małgorzaty




                                Od p. Maryli 



                                        Od  p. Darii 




                                   Od p. Krysi




                                 Od p. Ewy



                                         Od p. Gosi 


                                      Od p. Magdy 



                                         Od p . Eluni



                                   Od p.Aliny




                                    Od p. Beaty



                               Od p. Ani 




                              Od p. Agnieszki




                             Od p.Oli




                                  Od p.Moniki




                           A tak wyglądają wszystkie razem u mnie na komodzie :)




                                A teraz kartki Mama przeniosła do salonu !



            Wszystkim bardzo dziękuję za tak ładne kartki dla mnie *

Komentarze

  1. Kartki są przepiękne , każda to małe rękodzieło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne że tak wiele osób odpowiedziało na prośbę TwijeT Mamy.
    Kartki wszystkie piękne bo od serca.
    Wszystkiego najlepszego jeszcze raz Elizko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Wszystkiego najlepszego kochana. ♥️ 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ich dużo! Wszystkie śliczne:)
    Pozdrawiam Elizka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, Elizko Ty też zadbałaś o piękne podziękowanie dla nas.:) Jeszcze raz wszystkiego dobrego dla Ciebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elizko, piękne kartki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elizo tyle dobrych serc rozjaśniło Ci dzień urodzin.Piękne karteczki i wspaniała pamiątka.
    Ja również dziękuję Tobie za karteczkę z Zaklikowa.
    Buziaki zostawiam 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
  8. Elizo, jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Zbiór karteczek przedstawia się wyjątkowo okazale.
    Dziękuję za karteczkę od Ciebie i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Elizko! Piękne karteczki otrzymałaś, I jak dużo - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki Ja swoją urodzinowa bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne karteczki dostałaś Elizo :) Jeszcze raz urodzinowe serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elizko piękne kartki, cieszę się że i ja mogłam ciut przyczynić się do Twojej radości. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam już kartki u mamy na blogu, ale obejrzałam je chętnie jeszcze raz. Wszystkie są piękne! Dziękuję Ci za kartkę z pozdrowieniami😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że moja kartka sprawiła Ci radość. Dziękuję za tę z Zaklikowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile pięknych karteczek, to musiała być radośc tyle ich dostać:) A ja Ci bardzo dziękuję za widokówkę od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ ich dużo i wszystkie takie ładne! A ja dziękuję za widokówkę od Ciebie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju w życiu tylu kartek nie dostałam *.* a każda wyjątkowa i piękna :) Pozdrawiam i spóźnione życzenia przesyłam :* Spełniania marzeń i samych radosnych chwil :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Co za kolekcja ... potężna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podaj dalej z królikiem

Króliki

Czy wróżki spełniają życzenia?