Zabawa " Podaj dalej " :)

                     Witajcie :)
Dzisiaj pokarze Wam prezent, który dostałam w zabawie
" Podaj dalej" od pani Marzeny z bloga Świat  Cieni .
Zapraszam 2 osoby do dalszej  zabawy ! Proszę zgłaszać się w komentarzu :** Osoby te mają zorganizować taka samą zabawę na swoich blogach ! Na przygotowanie prezentu mam rok:)
                         Przestawiam mój prezent :)
                         Fofikowi się bardzo podoba !!










                       
             Były jeszcze naklejki , ale już wykorzystałam :**
                                  Dziękuje pani Marzence :)

  

Komentarze

  1. Wózek jest odjazdowy i śwince się bardzo podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty otrzymałaś od Marzenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czaderski wózeczek. Świnka się szybko zadomowiła w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, kapitalny wózek!! Świetne prezenciki otrzymałaś. Ja już 2 razy uczestniczyłam w Podaj dalej, 3 raz nie mam ochoty, ale może jakaś wymianka :P w zamian za 2 pisanki albo bombki filcowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wózek jest fenomenalny, ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, kocham świnki morskie 😙 ❤ Pamiętasz jeszcze o moim blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent rzeczywiście bardzo prezentowy. Niespodziewajki super. Warto czekać i w oczekiwaniu otwierać prezent. Bardzo ładne ! Bardzo ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podaj dalej z królikiem

Króliki

Czy wróżki spełniają życzenia?