Życzenia i zabawa

                           Cześć :)    
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia składam wszystkim wszystkiego najlepszego.


                            Moja choinka 


W dzisiejszym poście pokarze Wam paczkę niespodziankę :*+ jaką dostałam z zabawy 
Podaj dalej od Agnieszki :)

                           Całość paczki 



                     Prace rękodzielnicze 





                        Przydasie i słodkości 





        Dziękuję bardzo i zapraszam dwie chętne 
        osoby do zabawy dalej , które otrzymają 
        ode mnie prezenty ****

Komentarze

  1. Fajne prezenty , wpadają w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miła zabawa, ale nie mogę skorzystać, bo mam już inne zobowiązania i nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prezenty dostałaś :)
    Proszę Cię o kontakt,ponieważ nie widzę u Ciebie adresu e-mail i nie wiem gdzie mam wysłać wiadomość :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ze Ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elizko, śliczną masz choineczkę i piękne prezenty dostałaś.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Βeautiful presents, Sofia Elisa. I love your Christmas tree. Happy New Year, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elizko, piękne prezenty otrzymałaś, wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, fajna podawajka, a to jest zimna porcelanka? Dobrze widzę?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podaj dalej z królikiem

Króliki

Czy wróżki spełniają życzenia?