Poduszka z motywem Jednorożca i inne niespodzianki

                                Cześć 
Ostatnio dostałam super paczkę od pewnej wspaniałej pani . Rzeczy są prześliczne.Mam nadzieje, że mój prezent także się spodobał !
Dziękuje za paczkę od pani Weroniki z bloga
Świat nicią malowany .
Oto rzeczy które znalazłam w paczce - cudne !
Cudna podusia z jednorożcem - dziękuję bardzo *
















A ja wysłałam od siebie takie rzeczy na naszą 
wymiankę. Najbardziej zadowolona jestem z bombek :   )Kurka jest mamy :)







Pozdrawiam wszystkich i do następnego razu ***

Komentarze

  1. Potwierdzam ! Jednorożec jest fantastyczny , w każdym calu dopracowany i elegancki :):)
    Wyminka z obu stron "na bogato "!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka :) jednorożec jest niesamowity, ale i bombki filcowe bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana wymianka! Śliczne prezenty, piękne podarunki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten jednorożec jest przepiękny,bombki fantastyczne.Wymianka faktycznie na bogato,prezenty piękne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna wymianka, Elizko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany jakie słodkie jednorożce, zazdroszczę:)
    Twoje bombki też są super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednorożec cudowny .Super wymianka .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wymianka i to bogactwo technik ręodzielniczych. Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super udana wymianka! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prace powędrowały w obie strony:) pozdrawiam najcieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam cię bardzo gorąco W ten chłodny narodowy dzień jestem pod ogromnym wrażeniem jednorożca jest iście magiczny przepiękne fantastycznie dopracowany Życzę przyjemnego weekendu i życzę ci ogromne kreatywności Pozdrawiam serdecznie

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednorożec jest fantastyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszka z jednorożcem jest urocza :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednorożec wymiata. !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jednorożec robi wrażenie, zwłaszcza ta pierwsza, kolorowa wersja. Ciekawe, czy z taką poduszką ma się bardziej kolorowe sny. Jednorożec spodobałby się mojej córeczce, która ma już w swoim pokoiku obrazy z podobnymi, bajkowymi motywami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna wymianka :) mam nadzieję że kiedyś ją powtórzymy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podaj dalej z królikiem

Króliki

Czy wróżki spełniają życzenia?